måndag 1 oktober 2012

Jävla virus!

Fullkomligt älskar min yrsel. Funderar på att behålla den för alltid. Illamående är också en riktigt plus i kanten..

Nej nu får det bannemej var färdigt med den här skiten. Varken jag eller min kropp orkar mer. Psyket får sig en rejäl törn. Jag är så enormt frustrerad.

Tårarna bara sprutade igår, tydligen var dom inte slut för det fortsatte i morse. Så trött på det här viruset som tydligen inte vill lämna mig den närmaste tiden.

Vissa säger att det är mitt eget fel. Att jag inte accepterar min begränsning. Men va menas med de?! Jag gör mitt bästa. I alla lägen. Arbetsmoral är sjukt viktigt för mig. Att försöka! Att kämpa.

Blä.... Nu tänker jag sova tills imorgon bitti sen tänker jag åka och jobba i vilket skick som jag än är. Punkt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar