torsdag 22 maj 2014

Tack till två tjejer..


Jo det är så, att det finns två personer som jag vill tacka lite extra, två personer som gjorde min dag lite extra perfekt.. Om Christopher fick mig att känna mig som en prinsessa så var det dessa båda som fick mig att se ut som en.


Jenny & Jessie. Dessa två fantastiska töser borde ha en eloge för all tid de la ner på att fixa och dona med både hår, naglar och smink. Jag förlitade mig fullt ut på dem och med all rätt. :-) Så mycket komplimanger har jag nog aldrig fått på en och samma dag. 






Så Jenny, söta du, tusen tack för naglarna, och tack för en extremt noggrann makeup som höll verkligen till dagens slut. Jag glittrade både i och runt ögonen och tack vare sminket blev fotona perfekt. Tack stumpan!
Jenny hittar ni på Salong Crush i Borås.






Och Jessie, mitt hår, det höll precis som sminket hela dagen, och det blev verkligen precis som vi pratat om. Som vanligt la du en din touch på alltihop och jag blev lika nöjd som alltid. Tack tjejen.
Jessica finns på sin egen salong "Studio AIM" i Borås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar