tisdag 16 oktober 2012

Väldans rörigt?!

Underbar massage! Precis vad jag behövde. Än en gång lockade jacuzzin mig. Stod där i hörnet och såg varm och härlig ut.. Åh vad jag önskar mig en toalett med ett badkar! Får snart åka och våldgästa någon som äger ett badkar. ;)

Idag har min lillasyster förlovat sig. Hennes sambo överraskade henne med ringar denna tisdags morgon. Stort grattis till dem båda! Mysigt. Lite svårt att förstå att lillan börjar bli stor. Va kan hon va..? 14 år? Max. Ursch va tiden går fort. Med andra ord börjar även jag bli gammal!?

Dags för sömn. Varit en väldigt annorlunda dag. Hoppas på att vakna upp ur röran imorgon. Om jag koncentrerar mig riktigt riktigt mycket så borde det bli så. Ungefär som med drömmar? Man drömmer om de sista man tänkte på... Så den senaste tiden har jag drömt om jobbet.

Dröm sött! Natti natti.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar