onsdag 31 oktober 2012

Fem i tre...?!

Ja, gudars så bra. Vakna mer än en timme tidigare än vad jag behöver. Fem i tre, och kan inte somna om. Legat och tittat i taket och kliat Basli på magen. Fryser gör jag med.. Kommer inte alls vara trött idag. Tack för den pucken liksom. Blää..

Ända sen de bytte ut medicinen är mina sömnproblem tillbaka. Vet inte vilket som är bäst. Tror att jag får öva på att sova för den här medicinen är väldigt mycket bättre än den gamla. Helt enkelt mår jag mycket bättre. Men något tröttare då ja på grund av sömnbrist.

Igår var Johnny och Johan här och kollade på sovrummet. Blev en längre visit eftersom vi fastnade och pratade om allt och inget. Komiskt att Johnny precis köpt en likadan bil som oss, samma årsmodell, skillnaden är att han har glastaket på sin.

Så, trots planen att inte påbörja något nytt projekt innan jul så ser det ut som om de blir så ändå! Troligen redan till helgen skall de börja riva garderoberna och måla. De hittade någon spricka i taket som inte var så lovande heller så den ska de fixa också.. Men på grund av att jag inte kan bestämma mig när de gäller tapeter så blir de, chockerande nog (!) vitt i sovrummet också! :P men det är en enkel färg och förhoppningsvis kanske de kan bli en fototapet i sovrummet i framtiden. Jäjj! :)

Så medan vi är på en massa kalas i helgen så ska de greja med sovrummet. Helt enkelt, torsdag kväll flyttar vi in sängen till vardagsrummet, och golvet plus lister ska rivas upp. Tömma två garderober.. Ingen aning vart vi ska göra av allt. Men den som lever får se. Jag är lycklig i alla fall. Måste bara hitta någon som kan hjälpa oss lägga golvet, om inte vi kan be J & J göra de. Beror på kostnaden såklart!

Lite te låter lockande.. Kunde inte äta igår kväll så blev bara en tallrik flingor med mjölk. Aj aj på mig! Dumt.. Lite hungrig nu.

Hoppas ni sovit gott. Sov lite åt mig när ni ändå är igång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar