lördag 20 oktober 2012

Lördagens vitvaror.

Wow! Vilken känsla.. Ett enormt steg på vägen, kanske smått i andras ögon, men så påtagligt stort för mig. Vitvarorna är på plats. Glädje tårar bråkade med mig när allt var på plats. Jag stod mitt på golvet, snurrade, log, och ett glädjerus flög igenom kroppen. Så otroligt löjligt, kanske, men vad farao! Jag njuter! :)

Ikväll, är jag heeeelt slut. Trots att jag inte burit en enda sak själv så är armar och ben tunga, allra mest ögonlocken. Troligen på grund av ett natt utan sömn alls, och sen en natt med extremt lite sömn. Kommer nog säcka ihop tidigt ikväll.

Ch är iväg på kalas. Jag har tagit en lång dusch, tänt en massa massa ljus, och min fejk brasa, krupit i myskläder, tittar på en film inom genre "drama". A cup of love har jag för mig! Den är riktigt riktigt bra. Rekommenderar den.

Tänkte framförallt komma ihåg att berömma och tacka för all hjälp idag, både svärfar, pappa med flera gjorde ett enormt bra jobb.

Nu fortsätter jag längta efter mitt golv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar