fredag 26 oktober 2012

Slakthus..

Jäklar va spänd jag är nu! Från mysig skog till "sjaskigt" industri område. Älskar annorlunda! Fullkomligt förälskade mig idén så fort fotograf Mari skrev de. Att försöka hitta ett sånt område borde egentligen vara rätt enkelt. Men när diskussion kom igång, med både kollegor, Ch och min mor så stod det still. Getängsvägen sa mamma...

Sög tag i en kollega som borde veta mer än någon av oss tillsammans, och fick direkt, det perfekta stället. Namn på en av gatorna är så sjukt. Slakthusgatan?! Läskigt värre. Helt enkelt.. Var jag lycklig och nervös inför morgondagen tidigare så är det inget emot nu. SKA BLI SÅ SKOJ! :)



___________________________________

Uppdatering..

Det skedde en förändring. Nu blir det ett heeeelt annat ställe men som är ännu mer perfekt.
Avslöjar först imorgon efter vi varit där tror jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar