söndag 28 oktober 2012

Mörkare..

Konstigt.. Knappt sovit i natt. Kröp ihop i soffan igår "kväll" efter att Ch somnat, för att undvika att väcka honom. Satt där med min bok, en hund sovandes bredvid mig och hoppades på att bli trött. Såg klockan ändras på telefonen. Skum känsla. En stunden var hon tre, sen helt plötsligt två.. En timme mer sömn säger alla?! Men det missade tydligen jag.

Klockan kvart över fem ansåg alltså min kropp att jag sovit klart. Vad blir det, tre timmar? Något sånt där? Älskar sömnbrist..

Denna gången tror jag bristen beror på en del funderingar. Tankar på "livet". Besviken på folk runt omkring mig som lovar det ena och andra, det är lätt att snacka, det är lätt att låtsas, men i mina ögon saknar vissa människor karaktär just nu. Dags att vidga sin vyer. Vissa personer är inte dom som man trodde. Galet! Tycker inte om min blåögdhet.. Lär jag mig aldrig?!

Vän eller fiende? Snack men lite verkstad. Håll dina fiender nära..

Välkommen in i vintertiden! Nu blir det bara mörkare och mörkare. Tydligen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar