lördag 27 oktober 2012

Foto-stunden..

Vilken dag.. :) en sån där dag som jag vill minnas länge. En upplevelse av den bästa sorten. Först och främst att fotografen Mari fick mig att fastna på bild, till och med ett leende finns bland bilderna som levereras till oss nästa vecka troligen. :) en väldigt förväntansfull Mimmi, kan jag garantera!

Ett ställe, mitt ute i ingenstans. Staden som glömdes bort? Byn som blev ett övningsfält och sedan kom till användning för paintball-utövare.. Vilken känsla. Rysning. Lite "creapy-feeling". Skulle aaaaldrig sätta min fot där i skymning eller mörker. Nej tack!

Men! Åker gärna dit med egen kamera och utforskar stället. Dock till våren tror jag. Blev rätt kallt i slutet!

Men trots kyla, nervositet och ovanan att befinna sig på "fel" sida av kameran så älskade jag de! Kommer minnas detta länge..

Tack Mari, och Jerry. Två personer som jag fann väldigt mycket trygghet i. Varma härliga och helt enkelt den typen av människor man bara tycker om direkt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar