måndag 26 november 2012

Vika tvätt..


Vaknade som vanligt innan klockan, hoppade upp, insåg att den bara var kvart i fem. Måndagar som egentligen är min sovmorgon. Men strunt samma. Eftersom tvätten inte blev viken igår kväll tog jag hand om de, slog på tv:n lite.. Mc'Leods döttrar på måndag morgon, dagen började bra helt enkelt. ;)

Jobb idag, utbildning tisdag och onsdag. Sova borta. Bekymmer? Känns inte så just nu. Men det får vi väl se på tisdag kväll när jag ska lägga ner huvudet på en främmande kudde utan fästmannen vid min sida och Basli vid mina fötter. Frågan är vem som tycker det är jobbigast, Ch eller Basli? (att jag ska vara borta menar jag!)

Hittade ett armband igår som jag förälskade mig i. Ge mig! ÄLSKAR det. Rock by swenden, det nya favorit märket helt klart. Blingit.se är en livsfarlig sida...










Dags att fylla år om sisådär två veckor. Ett hint bara! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar