torsdag 22 november 2012

Utbildning & Pasta Plus

Nästa vecka lämnar jag karln min och vovven för en kväll och åker på utbildning i Göteborg. Trots min ångest över att sova bort, så bestämdes det att vi skulle stanna över natt på grund av dåliga kommunikationsmedel som helt enkelt gjorde dagarna tio gånger längre än va de behövde va.

Lämnar alltså hemmets trygga vrå för att åka till Göteborg och sova på Hotell Poseidon. Men det bästa av allt, skall få besöka en restaurang som tidigare gett mig en enormt bra uppfattning. Maten är fantastiskt och hela restaurangen skriker mys och lugn. Harmoniskt helt enkelt. Pasta Plus. :)

Helt enkelt, kollegan Linnéa och jag skall underhålla oss själva med god mat en vanlig tisdag. Allt bokat och klart nu. :) till och med bokat bord. (fröken-planerar och kontroll-människa!!)

Mysigt ska det bli!

1 kommentar: