söndag 18 november 2012

Ladies night!!

Vilken kväll! Vilken känsla! Enormt. Nästan överväldigande. Sen att en dröm blir sann, se Magnus Uggla på Scandinavium, det blev pricken över i:t.

Önskar dock att jag hade mått bättre.. Men man kan inte få allt. Om jag va sjuk igår så är det absolut inte bra idag. Önskar att jag kunde skylla på bakfylla...

Funderar på att ringa vårdcentralen imorgon. Har sån typ, kramp i magen ibland att jag vill krypa ihop i form av en kanelbulle och skrika. NEJ, jag är inte med barn. Det vet jag med all säkerhet. Sen illamåendet, det är en femma för sig.

Tur att kvällen blev så pass lyckad igår att man bara kan se tillbaka på det och le. Hur onödigt och dum man än får kalla sig när man är sjuk och går iväg på något som Ladies Night, så var det helt klart värt de.

En promenad igenom hela Göteborg. Något "café" liknande Viskan, eller typ kanske Torget, var vi på jakt efter men de slutade med att vi gått runt hela staden, typ. I en cirkel, och hade inte valt några bra promenad skor. De sämsta av dem alla, trots att jag är van vid att trampa runt i högklackat så var just dessa inga att gå i. Så när jag väl tog av mig dem här hemma igår så hade jag två stora blåsor plus förhårdnader på båda fötterna. Kan inte gå, får trippa runt på utsidan av fötterna.

Tack Emma! Trots promenaden och allt därtill efter Showen så är jag enormt lycklig över att jag fick dela kvällen med dig. Bästa vännen, en ny tradition är skapad. Nästa år blir det middagsbiljetter!! Helt klart! :)

Chokladglass och te? Konstig blandning men precis vad jag är sugen på.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar