måndag 26 november 2012

bollen är i rullning..

Så, då var kontakten med banken tagen. Valde att börja med att maila till mäklaren, en bekant faktiskt. :) Då var bollen i rullning skulle man kunna säga. Får se vilket hål den hamnar i. Beror helt och hållet på hur det ser ut i framtiden med försäljning och så vidare. Om det kommer vara värt att genomföra allt vi (eller ja, mest jag, tänkt ut..) Självklart är Ch med på planerna, bara att jag är enormt engagerad genom att titta på kakel, golv, tapeter och så vidare. Det är ju ett intresse för mig!

Nu inväntas besked. Det skall väl göras en del forskning först. Kolla marknaden och så vidare vad jag förstod. Spännande! :)

Imorgon blir det som sagt utbildning. Världens snällaste Johan skall köra mig, och min kollega Linnéa till Göteborg. Jag och bussar går bara inte, och tågtiderna vart ju hopplösa.. Så tusen tack Johan!

Hemma onsdag kväll igen. Första natten ifrån mina älsklingar. Fler kommer det nog bli nästa år. Mer utbildningar är i tankarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar