måndag 19 november 2012

Fortsatt sjuk..

Skjut mig. I alla fall lite grann. Hade gjort precis vad som helst just nu för att fortfarande ligga i soffan med myskläder. Men avtalet med tandläkaren går ut snart och jag kan inte boka om tiden, en andra gång, så bara att dra på sig kläder, sätta sig i bilen (jag kör inte själv!) och snällt gå till tandläkaren. Tur att man inte har tandläkarskräck mitt i allt det här. De hade kunnat bli droppen över bägaren idag.

Emot min vilja har jag nu meddelat jobbet att jag blir hemma imorgon också. Jag fixar inte att jobba, hur mycket jag än önskar och skulle försöka. Feber är inget att leka med. Bittert men sant.

Så tisdag, blir en lugn sådan. Hemma i soffan men en knasig Basli som oroligt ligger vid min sida dagarna i ända. Sötaste.. <3

Krya på mig själv..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar