tisdag 27 november 2012

Det löser sig..

Utbildning i all ära. En uppfräschning av gammal information, lite nytt och en hel del skratt. En trött Mimmi är ingen koncentrerad Mimmi tyvärr.. Så eftermiddagen resulterade i lite flum efter typ 15.00. Inget som gjorde något då många andra var trötta efter all ny lära.

Önskar dock att vi skulle bo på Elite plaza, men nu ligger jag på en säng i ett alldeles för varmt rum på hotell Poseidon.

Skall snart försöka hoppla av in till toaletten för att "laga" sminket, byta kläder till lite mer avslappnade sådana, sedan bär det av till Pasta Plus för intag av mat. Ett glas vin förtjänar vi allt ikväll också. :)

Väntar på Linnéa som tog sig en dusch. Varsitt rum, dock ändå dubbelsäng. Får väl ligga i mitten och breda ut mig. Varken hund eller sambo att "bråka" med. ;) haha. Saknar dem båda. Men det anser jag är ett väldigt bra tecken. Saknar dem väldigt mycket mer än jag förväntat mig. Puppy love? Kanske. Men Ch är ju min stora kärlek, så kanske beror på de. Ovan att va utan honom. Ovan att inte ha mitt trygga hem med en hund springandes runt benen. Blää!

Blunda. Andas djupt. Jag kan sova bort! De löser sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar