torsdag 22 november 2012

Skör..

Förvirrad och skör. Tar åt mig för mycket av saker och ting runt omkring mig. Känner mig smått anklagad utan anledning och skapar trauman i huvudet. Hatar hösten, ännu mer vintern. Inte min tid på året helt enkelt. Vår året runt? Ja tack gärna..

Införskaffade Berocca Boost igår. Inte för att jag vet om de fungerar. Men värt ett försök. Mörkret är problemet. Orken försvinner, likaså humöret. Vill vara mitt vanliga hoppiga jag, sprallig, glad och glitter i ögonen. Men den Mimmi är långt borta för stunden, varit ett tag nu..

Funderar på julklappar, fortfarande. Idag på morgonen fick jag en snilleblixt och fixade en, bara så där. Kom på en idé som jag satte till verket och nu är denna även beställd. Detta betyder att jag kan bocka av pappas sambo ifrån listan. Men igår blev de även pappa och Joel, även mor & Kajsan. Lyckades även på något vis beställa julkort!? Varför jag fått för mig att skicka ut sådana i år, fråga mig inte, bara blev så.

Låter Magnus Ugglas musik försöka pigga upp mig lite. Tänder lite ljus på mitt kontor och dricker min kopp te som Anna så snällt serverat mig.

Ha en bra torsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar