lördag 22 september 2012

Tio i tre..

Tio i tre vaknade jag. Illamående. Fruktansvärt yr.. Upp ur sängen, drack en massa vatten. Huvudet i toaletten och sen ner under täcket igen. Att somna om var tydligen bara ett önskemål och inget som tänkte ske. En timme senare har jag nu läst Aftonbladet, en massa bloggar och letat efter golv och golvlister på mobilen. Jäjj! Äntligen helg. Normala människor sover, men ligger för tillfället i soffan. Funderar på att slänga på en film i hopp om att jag somnar då.

Lägenheten är iskall. Avfuktaren har de ju som sagt satt ut igenom fönstret så köksfönstret står öppet och kan inte stängas.

Astman och jag vill absolut inte vara kompisar heller för den delen. Luften är alldeles för torr inne. Inget bra för min andning..

Två minnesvärda dagar med kollegorna ute i Hindås. Min första konferens och upplevelsen vart väldigt bra. Helt slut i alla fall. Brukar vara ett bra tecken tror jag..

Nu ska jag sätta igång min älskade fusk öppen brasan och bli lite varm. God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar