torsdag 20 september 2012

Hindås.

Efter en diskussion bestämde vi oss för att stå över bilköpet. Vi både kände oss lurade av olika parter i situationen och kände att det finns fler bilar och framförallt seriösare bilförsäljare. Besviken? Både ja och nej. Mest ligger besvikelsen i att man kunde va så blåögd och förlita sig på en person bara för att han var personlig, varm och skämtsam. En ny säljteknik som jag inte sett hos någon bilförsäljare tidigare. Alltid ska man lära sig något nytt!
Dock har det varit en givande dag med jobbet. Vissa människor har visat en helt annan sida än vad man trodde tidigare. Otroligt härlig atmosfär i alla fall! :) trots att Hindås anläggningen erbjöd relax avdelning så känner jag nöjd med mitt beslut att åka hem över natten. Yrseln slog till med stor styrka och illamåendet hindrade mig ifrån att få i mig maten min Ch snällt ställde sig och lagade. Lax som är så gott. Suck. Aja! Nya tag imorgon.
Fredag bjuder på lite mer av Hindås, ett besök hos veterinären för 1-års vaccinationen för Basli.
Lördag skall vi få besök ifrån en kakelsättare som skall kolla på köket. :) tänkte att vi lika väl kunde ta hand om kaklet när köket redan ser ut som ett bombnedslag. Så kan vi bara njuta när allt är klart. Nya kaklet, nytt golv och nya vitvaror. Sen kan vi koncentrera oss på sovrummet. Fixa tapeter, färg och golv.
Sömn.. Ja tack! Ch spelar PS3 med Robin. Så Basli och jag ska nog krypa ner och mysa lite extra. Vi får lite sovmorgon imorgon också! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar