onsdag 19 september 2012

Bil..

Nej.. Varför skulle saker vara lätt? Jag som aldrig ens kan slänga ett kvitto när jag handlat på ICA, så hur i hela friden skulle jag kunna tappa bort en hel mapp med papper till bilen?! Det finns inte i min verklighet. Jag skulle aldrig göra något sådant.

Först vände Ch upp och ner på vinden och jag på lägenheten. Sen blev jag så pass förstörd så jag gick upp till vinden själv för att verkligen vända upp och ner på allting! Men nej.. Inte ett enda papper. Inte en skymt av min mapp.

Enda och sista chansen är att jag av någon anledning har lagt mappen i bilen. Som just nu står hos bilfirman medan vi har en lånebil. Larmknappen har fått egna ben också.

Fan.. För en gångs skull. När bilen står några meter bort. Drömmen, med regnsensor till och med, så hänger allt på några jävla papper och någon liten dosa. Helt otroligt! Det här är så inte likt mig.

För Guds skull, låt mig hitta allt. Jag vill, vi vill. Vi drömmer och hoppas. Det är vår bil! Det är verkligen de..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar