tisdag 4 september 2012

Bläää!

Ursch.. Tycker verkligen inte om läkaren jag blev tilldelad på vårdcentralen igår. Saknar min "vanliga". Men ja, svaren är vaga, flummiga och helt enkelt har jag inget att gå på.

Det är något virus i kroppen som bråkar. Jag hängde inte med ett dugg när han babblade. Men tydligen så har de här troligen legat och väntat på att få slå ut.

Nu gör det de med råge..

Stackars Ch fick lämna en lipsill i sängen i morse. Inte för att jag minns något själv, men tårarna hade sprutat och jag var inte alls redo att låta honom lämna mig själv. Ynklig? Bara förnamnet..

Länge sen jag va såhär dålig.

Har nu fått behålla pannkakorna min mor så snällt kom hit och gjorde. Inte kräkts upp dessa. Kanske är en tidsfråga. Men hoppas måste man göra. Positiva tankar. Inget blir väl bättre om man klagar, men urk va liten och tanig jag känner mig.

Sjukskriven veckan ut. Igår var jag prompt emot det. Tänkte jobba på senast onsdag. Idag känner jag att den tanken kan jag glömma. Fredag möjligen!

Ursch.. :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar