tisdag 25 september 2012

Sådär ja..

Blä. Yrseln är tillbaka. Envisa lilla Mimmi. Rekommendationen var att ta de lugnt. Inte stressa eller överanstränga sig. Stressad på jobbet. Fann ingen ro till att äta lunch. yrsel, illamåendet började bråka. Borde fattat hinten. Ändå sprang jag glatt på i höga klackar till Studio Aim på Kungsleden för att få ordning på luggen. Passade i samma veva på att boka färg och klipp. En överkomlig summa, 1020 kr när man är trött på att färga det själv och inte får ordning på håret till slut ändå. Det får vara värt det. :)

Idag kom "halva" lönen in. Med andra ord slut lönen ifrån bemanningsföretaget. Sen om två dagar kommer resten. :) betala av små krediter blir mitt beslut denna månad.

Idag.. har varit. Jag vet inte. Började bra. Krånglade till sig vid lunch och slutade i katastrof. Dåligt självförtroende och insikt i att jag gör kanske inte alltid uppfattas så som jag vill att de ska uppfattas.

Tråkiga saker har hänt runt omkring mig hela dagen. Folk jag tycker om har råkat ut för jobbiga ting som jag inte rår över. Gillar inte att se på..

Men, inget som inte en varm dusch kan lösa med mjukiskläder som efterrätt.

Arg/sur/bitter. Välj ord själv. Tror mest att det är besvikelse över att jag trodde jag vart "helt" frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar