onsdag 12 september 2012

Sakta men säkert..

Yrseln ger sakta men säkert med sig. Vid ansträngning, eller koncentration är det värre. Trappor och åka bil är värst.. Illamåendet är istället mer påtagligt!

Önskar att jag kunde vräka i mig en pizza, eller kebabtallrik. Mums va gott de hade varit. Tyvärr blir jag spyfärdig bara jag tänker mat. Men flytande har funkat hittills. Min mormor tipsade om yoghurt med honung. Det vart väldigt mättande och gott framförallt.

Idag fick jag tack och lov gjort en massa fakturor på jobbet. Det värsta just nu, med tanke på att jag måste koncentrera mig. Glasögon är inte att tänka på, av någon anledning blir det bara värre när jag tar på mig dem!?

Så sängen, mys med Basli och lite lugn och ro. Sömn.. Tack gode Gud för sömn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar