tisdag 28 augusti 2012

Som en saga - Shirley Clamp

Jag har landat, för jag har ju dig.
Äntligen framför mig.
Tror på orden, ur vår kärlekssång.
OCh det har aldrig hänt mig förut någon gång.
Varje mening ger mig svar,
så jag ber dig lyssna på löftet jag har.

Som en saga utan slut,
älskar jag dig genom allt.
Vill vara nära livet ut.
Mitt hjärta har funnit sin plats.
Jag vill alltid va, för alltid du och jag.

Att vi står här, det betyder allt.
Allt som räknas just idag
ser en framtid, som jag tycker om.
Och det har aldrig hänt mig förut någon gång.
Det du ger mig läker sorg,
så jag ber dig att tro på det löftet du får.

Som en saga utan slut,
älskar jag dig genom allt.
Vill vara nära livet ut.
Mitt hjärta har funnit sin plats.
Jag vill alltid va, för alltid du och jag.

Du och jag, så som jag är med dig,
vill jag altid va, för alltid.
Som en saga som är sann,
älskar jag dig genom allt.

Som en saga som är sann,
älskar jag dig genom allt.
Håll mig nära, ta min hand.
Mitt hjärta har funnit sin plats.

Som en saga utan slut,
evig trohet, hopp och kärlek,
ja, det ska jag lova hela livet ut.
Håll mig nära, ta min hand.
Mitt hjärta ha funnit sin plats.

Jag vill alltid va för alltid du och jag.

(Carita och Tobias Davidsson hade denna på sitt bröllop den 25/8 2012!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar