fredag 31 augusti 2012

Nytt objektiv.


Länge sen nu... Som jag stod bakom kameran och fotade sambon och hans "kollegor" i bandet Sixpack. Nu är jag lite vassare med ett nytt objektiv, en extra blixt (som jag inte vet om jag kan ha där inne.. hmm!)

Spännande. Så trotsar sjukligheterna och kastar mig in i min roll som rockbands fotograf. skämtosido.
Tack och lov har jag med mig fröken Emmiilajnen som har långa ben. Mina räcker ju liksom inte alltid till. Kanske leta fram ett par riktiga platådojjar ifrån 80-talet. ;)
Slänger in en liten bild på de nyinköpta älsklingarna..
Blixten kanske inte är den absolut bästa, men vad kan man räkna med för 600 kronor. Vill först lära mig att använda en blixt innan jag lägger ut pengar på detta bestyr. Objektivet lär jag mig efterhand det är en annan femma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar