onsdag 29 augusti 2012

Döende ??

Vissa  stunder undrar jag faktiskt. Febern kör bergodalbana. Inte lyckats få i mig mycket till mat. Illamående och allmänt jobbigt att äta.. Hatar att vara sjuk. Men det är väl så, som jag tror alltså, att jag slappnar av nu, när allting helt plötsligt har löst sig på jobbfronten och därav hinner all oro och spänningar i kapp mig och immunförsvaret ger upp.

Oroligt lämnade jag över autogiro-dragning till annan ansvar imorgon. Funderar fortfarande på att under vissa omständigheter åka ner och göra detta jobb. Inte för att jag inte litar på att de kommer lyckas göra de utan för att jag helt enkelt vant mig att göra saker och ting.. Nu kommer det kännas som jag missat någon procedur den här månaden. SUCK! Dessa "enorma" problem man kan ha!

Fick hem mitt nya objektiv till kameran idag, plus extra blixt. Lyckans lycklig! :) för en stund glömde jag att jag faktiskt är sjuk. nästan..

Gjort klart beställningen hos Poshpooches nu också. jäjj! :) blev inte alls som det vart tänkt ifrån början. Men en mysdress och en tröja. Vinterjacka för vänta. I alla fall till nästa månad. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar