fredag 3 augusti 2012

Läget för tillfället..

För att uppdatera om läget. Det har inte hänt ett jota. Inväntar fuktmätningen som förhoppningsvis kommer ske redan på måndag. Hoppas på det åtminstone.
På tal om de, killen som ringde från de företaget som ska göra mätningen var den lustigaste människan jag pratat med på länge, helt enkelt väldigt flummig. Han frågade mig frågor som det är meningen han ska svara mig på vid ett senare tillfälle och sen skrattade han lite. Roligast var nog när han skulle förklara att det inte var han inte möjligen skulle de kunna vara två olika killar som skulle kunna dyka upp. Han krånglade till de för sig. Kom inte på vad de hette med mera. Klockrent att lyssna på mitt i allt elände, speciellt när de sker på den hemska dialekten Göteborgska. ;)
Tänkte inte säga så mycket mer i nu läget, utan delar med mig av ett sms jag fick när det kändes som jobbigast!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar