måndag 6 augusti 2012

Dag 1

De flesta väljer att ta de lugnt på semestern. Lämna träning, sund mat och så vidare åt vardagen och njuta under en kortare tid. Jag väljer att göra tvärtom den här veckan. Som nyanställda bägge två är betald semester tyvärr inget att vänta sig, så i år blev det bara en vecka.

Jag har idag börjat med en detox kur. Efter alla mediciner, all skit som jag proppat kroppen full med ska den rensas och trimmas.

Jag ska inte få tillbaka min späda, taniga kropp som jag hade förut. Utan satsa på en trimmad och hälsosam kropp istället. Att bara va super smal och svälta är inget alternativ längre. De där dumheterna får de vara slut med. Nu ska kroppen renas och tränas.

Kommer ta före bilder idag. Och får se om jag vågar dela med mig. Dåligt självförtroende är ju bara förnamnet. Men nu har jag bestämt mig. Ska satsa helhjärtat! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar