tisdag 14 augusti 2012

Påtagligt jobbigt..

Ursch.. Sista klänningen i raden av många kom idag. Och trots Ch's komplimanger och både mamma och Emmas gillande så mår jag illa när jag ser mig själv i den.

Ser ut som en liten, ja, köttbulle om de får sägas.

Så trött på jakten av den perfekta klänningen. Hittade en gammal flamma i garderoben, men den vart helt enkelt för kort. Suck..

Finns den där klänningen jag letar efter någonstans alls??! Bröllopet är om två veckor och jag börjar smått ge upp hoppet. Blä!

Dålig dag. Njae. Det skulle jag inte vilja påstå. Bara en påtagligt jobbig dag när det gäller vikten och figuren. Måste bli förändring snart. Vill ha min slanka kropp tillbaka. Vill sluta oroa mig för vad som passar och inte. Kan inte jag gå tillbaka till att kämpa med att gå upp i vikt istället? Det var desto lättare och absolut inte lika frustrerande.

Tips mottages! Hjälp mig snälla...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar