tisdag 7 augusti 2012

Andra semesterdagen.,

Det var inte länge jag höll mig borta. Men behovet var nog störst att sätta ner en fot. Sätta punkt och ja.. Allt där till!

Andra dagen på semestern har gått i en dvala för mig. Utan förklaring har tårarna sprutat. Energin legat på minus. Mer där till. Men ikväll har jag försökt tänka på annat..

Kört bil idag för första gången på länge. I lugna Kinna. Klantskalle som jag är så parkerade jag av någon anledning ovanpå parkeringshuset, för den som inte vet de så finns den en närmre parkering till Systembolaget. I spöregn gick jag, såg ut som en dränkt katt. Men till Bolaget kom jag..

Hann med Fyndlagret, Djurmagasinet och lite annat smått och gott. Kände att jag behövde lite ensam tid. Basli kunde knappast haft de bättre, än hos mina svärföräldrar, ja det skulle varit hos min mor i så fall.

Så ikväll, tända ljus, skräck film. Vin och "nyttiga" chips. Fläskfilé, sallad och vitlöksbröd till middag. Ett helt okej avslut på andra semesterdagen. God natt och tack för mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar