söndag 19 augusti 2012

Mitt liv, ja det är mitt liv.

Helt underbart. Jag kan fortfarande inte fatta de. Men de va faktiskt min tur. Efter allt som hänt så var det min tur helt enkelt!

Jag studerade, först ett år, sen ett till. När sista terminen led emot sitt slut började paniken.. Vad skulle jag göra nu?!

Ett telefonsamtal. En intervju. Helt plötsligt stod jag där, med två examen i min hand och en provanställning. Ett jobb jag bara hade drömt om att hitta. Precis det jag hade studerat till fast ändå bättre.

Nu, inte ens ett halvår senare ska jag imorgon börja min första dag som fastanställd. Känslan är varm, underbar och helt obeskrivlig. Lycka! <3

Mimmi Andreasson, hyresassistent/ekonomiassistent! Förlovad. Hundägare. Bostadsägare. Mitt liv.. Helt enkelt mitt liv!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar