tisdag 4 december 2012

Pannkaka också.

Köpte hårfärg igår. Tänkte slänga i den lite snabbt och enkelt idag. Tvekade lite eftersom jag varit kaos hela dagen och funderade starkt på att gå och lägga mig istället eftersom ögonen inte ville stanna öppna. Men i med färgen, jätte besviken. En färg som inte skulle innehålla rött (vet att alla färger oftast innehåller liiiite rött) slutade med att jag blev väldigt mycket mer rödhårig än vad jag önskar. Jag fixar inte rött.. Får ta mig en funderare. Kanske ska slänga i snäppet mörkare innan helgen.

Underbara Anna hjälpte mig att boka bord på Restaurang Köket idag. Lördagen skall spenderas med kalas på två ställen, sen middag och för att sedan dansa bort maten i Borås Parken, av alla ställen liksom. Förra besök gav inga bra minnen men de tänker jag ändra på. Lördag ska bli en fantastisk kväll det har jag bestämt redan nu.

Läggdags? Ja tror det faktiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar