fredag 28 december 2012

Jahaja..

Då kör vi på en sådan där natt igen. 00.57 stod klockan på när ögonen vägrade gå samarbeta och förbli stängda. Trots mitt regn och åska på mobilen så kan jag inte somna om. Trötta lilla Basli kröp upp vid min sida och gav mig en halv puss innan han somnade om. Men trippade snabbt efter mig när jag tog kudden och begav mig till soffan. En film, sen ska jag nog somna om. Hoppas jag på!

Blev en rejäl shoppingrunda på Ikea med mor min igår. Massor av grytor och stekpannor, ett nytt vardagsrums bord, en hylla till vardagsrummet, bestick med mera. Kändes i plånboken, men tusen tack för alla presentkort man fått i både födelsedagspresent och julklapp. Dessa kom väl till användning.

Nu längtar jag efter ett bankmöte. Sen hoppas jag på att kunna dra igång ordentligt med renoveringen igen. Strunt samma att vi kommer behöva sova i vardagsrummet. Strunt samma att vi inte kommer kunna duscha i vår dusch på typ tre veckor. Bla bla bla.. När allt är klart kommer ingen vara gladare än jag.

Sov så gott! Gärna åt mig också. Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar