lördag 22 december 2012

Ännu en ursäkt..

Och igen får jag be om ursäkt för ett litet utbrott. Men på något vis hjälper det mig. Jag är en skriv-person. Jag skriver av mig..
Långsint? Det finns inte i min värld. Men när det händer saker, som exempelvis med bilen igår så blir det så stort, för mig. Ja, jag vet, det är jag som "storar" upp det och leker "offer". Men speciellt bilar, krångel med bilar, det skapar en extrem explosion i mitt huvud. Alla röda lampor blinkar och ett högt och skrikit varningsljud bryter ut. Tänk dig ett enormt effektivt bil-larm!? Fast detta är inte speciellt effektivt med tanke på att man inte tänker så bra när man har panik...
Så, sömn? Hade svårt att somna men sov några timmar. En film är redan avklarad, nästa är på. Sitter och äter muffins med choklad glasyr?? Ja, jag äter sött för en gångs skull. Egentligen vart jag sugen på chokladbollar men de var slut.
Massage klockan 11.15. Ska bli skönt. Sen är massören borta till den 27:e Januari. En heeeel månad utan massage. Blä!!
Nu ska jag plocka fram en muffins till och försöka glömma att bilen krånglar. Hoppas er jul-ledighet började bättre än min/vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar