måndag 24 december 2012

24:e December

Kärlek. Underbara kärlek. 1 år har vi nu varit förlovade. 1 år sen Ch stod på knä framför mig och satte en ring på mitt finger. Jag älskade honom så innerligt mycket då.. Mitt hjärta bubblade av lycka. Ett år har gått och varje dag känner jag likadant när han står vid min sida. Han är helt otrolig. Han har något som ingen annan har. Han gör mig lycklig!

Trots motgångar. Trots många och långa jobbiga perioder så står han kvar. Jag älskar honom och han älskar mig. Ringarna är ett tecken på kärlek.

Jag älskade honom då, älskar honom minst lika mycket idag och jag kommer älska honom så länge jag andas vad som än händer i livet. Ch greppade mitt hjärta första gången vi sågs. Något i hans blick. Jag föll hårt och snabbt.

Kärlek vid första ögonkastet. Jag tror på de! Men de gjorde jag inte innan de hände mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar