måndag 3 december 2012

Måndag kväll..

Massage. Ett mirakel! Det kan göra underverk ibland. För en stund, så är kroppen i helt off-läge. Jag är helt avslappnad och lugn. Tankarna springer ingenstans. Tar in varenda ljud, varenda känsla och bara är! Tänk om man ändå kunde lära sig att göra de oftare..

Varit en av de där lite tuffare dagarna idag. En sån där dag som gör att jag tänker på framtiden och försöker förutse vad som kommer att hända. Men det finns ingen som vet.

Imorgon ska bilen lämnas in på verkstad, på tal om annat liksom!? Bromsoket tyckte att de skulle ge med sig. Tack och lov för att detta går på "nyköps-garantin" annars hade de varit 2000-3000 rätt ut i luften. Jäjj, liksom! Eller inte.. Men tack och lov för bra garantier, eller ja, bra bilfirmor. :)

Mc'Leods döttrar, en kopp te. Snart är skivorna slut. Och därmed serien. Vad ska jag göra sen när jag "dör" om kvällarna? Ge mig på Sex and the city boxen?! Det går nog aldrig Ch med på. Men det får la bli jag och datorn. Måste hitta mig ett par bra hörlurar bara.

Hoppas du/ni fick en bra start på veckan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar