tisdag 31 juli 2012

Sur som ättika!

Jag är inte den som är den. Men jag har la på sätt och vis gått och väntat på att den ska ge med sig till sist. Och varför inte just ikväll..

Det är min dataladdare jag talar om. Sur..

Tack och lov för företag som Teknikproffset.se. Tänker bannemej göra lite marknadsföring åt dem. Tydligen så är våran laddare "one of a kind" känns det som..

Siba som i vanliga fall är mina absoluta favoriter. Krånglade till de, pratade om reklamation, istället för att hjälpa oss beställa en ny, trots att jag ville BETALA för en ny laddare. Tillfälligt fungerade det med den trasiga kabeln. Inte för att det är speciellt säkert att använda den. Men det funkade liksom..

Anledningen till att den är trasig är tillbaka till Baslis valp tid. Han skulle bita och nafsa på allt. Kablar var favorit tuggleksaken och dataladdaren gick först.. Lite eltejp löste det för stunden, med anledning till att jag var beroende av datorn när jag pluggade och som sagt, Siba babblade om reklamation och de kunde ta veckor!! Oacceptabelt enligt min mening. Speciellt när jag säger att jag man BETALA bara de ordnar fram en ny laddare.

I samband med beställningen blev det ett bluetooth-headset till Ch, som han babblat om i evigheter och en bumper till min telefon. ;) gick inte låta bli när jag blev så exalterad!

Ursch vad jag babblar! Men ledsen. Jag som tänkte beställa gardiner, kuddfodral och någon myspysig filt. Påslakan hade inte heller suttit fel. Får väl kika i katalogen. Tack till gamla hedliga Ellos och Jotex kataloger.

Så, nu har jag klagat av mig. Tummen ner till Siba, många tummar upp till Teknikproffset! :) rekommenderar dessa starkt!

Bjuder på en väldigt gammal bild på Basil Mouse också <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar