onsdag 18 juli 2012

Listan (med tillägg)

Tänkte uppdatera listan lite.. Några frågor har försvunnit under tiden, av den anledning att jag faktiskt inte hittade något att skriva med just den rubriken, eller så fanns inte orden. Vilket som. Här kommer den gamla listan plus några nya. :)
  • Om Mig, Mimmi..
  • Min riktiga första kärlek, första och sista..
  • Berättelsen om Basil Mouse
  • En dag jag minns..
  • Min bästa vän/vänner.
  • Ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma.
  • I min handväska.
  • Detta ångrar jag..
  • Ett annat ögonblick jag aldrig kommer glömma.
  • Det här får mig att må bättre.
  • Det här får mig att gråta.
  • Mina rädslor.
  • Min favoritplats.
  • Ett tredje ögonblick jag aldrig kommer glömma.  
Tillägg:
  • 10 knasiga faktan om mig.
  • Min favoritfilm/filmer
  • Min favoritlåt/låtar.
  • Något som jag är stolt över..
  • En bild på mig från förra året och nu. Hur har jag förändrats?
  • 10 saker jag hatar/älskar
  • Någonting jag ä beroende av..
  • Något jag aldrig kommer pröva..
  • Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar