måndag 11 mars 2013

Nattliga aktiviteter..

Helt hopplöst. Klockan 2 vaknade jag och sen dess har jag inte sovit en blund. Ryggen gör så förbannat ont, spelar ingen roll hur jag ligger, kan inte somna ändå, på grund av smärtan. Så, vad hittar jag på denna natt? Jo, beställer nya lakan. Ch lär la strypa mig. Men det är okej, jag får ta den smällen. ;)

Jag har fått några skratt här under natten/morgonen. Ch har haft vilda diskussioner, frågan är bara vem han pratar med?! Troligen så är han på jobbet, som vanligt när han drömmer.. "Asså, du borde välja rostfritt. De studsar, liksom hoppar fram. Mycket mer effektivt!" sen tjoade han till rejält, väckte den annars hårt sovande Basli så han kom in till mig i vardagsrummet. "Ja, nu börjar här blir rent hörrö!! Men du skulle sett igår. Herre gud!" Sista han sa nu var "Troligt, jag har en rejält verktygslåda, så de här ska vi kunna lösa.." hmm. Räcker de inte med att han är jobbet 9 timmar om dagen? 5 dagar i veckan? Tydligen inte.

Måndag, fack-möte, annars så det ut och bli en vanlig dag. Tisdag, "behandling", denna gången blir de något mer än bara massage, något som skulle hjälpa mig med min otroligt torra och kliande hud. Sen ska Ch repa med Sixpack. Onsdag? Ingen aning. Torsdag samma sak. Fredag ingen aning. I alla fall ser schemat i huvudet ut så, sen ser det säkert ut annorlunda när jag väl kollar i både min vanliga kalender och den i telefonen.

Hoppas ni andra fått en god natts sömn.
Älska läget!
Glad måndag mina vänner.
En ny vecka, nya möjligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar