måndag 4 mars 2013

Måndag

Då vart de måndag igen. Känns som om förra veckan bara sprang iväg. Skulle ha bokat massage, men det blev inte av. Får se till att göra det denna veckan.. Är i stort behov av de! :/

Idag blir de utbildning/möte med systemansvarig för ett datasystem som jag faktiskt själv bokat in. Första gången på ett år som jag bokat möte, eller ja första gången jag skickar ut en kallelse till kollegor som ska delta. Annars har la jag bokat ett och annat.

Såhär, en dag som denna, önskar jag mig så mycket energi som bara går. Dock saknas den. Orolig natt, vaknat med tårar och kudden har varit alldeles blöt. Ingen aning vad jag drömt men jobbigt är det i alla fall. Ögonen vill gå igen. Känns som om jag gjort ett rejält träningspass och har träningsvärk. Armarna är värst idag, får dem knappt över brösthöjd. Plattången kändes som en 5 kg hantel när jag skulle dra igenom håret snabbt.. :( ville bli tre år och kasta saker omkring mig. Ville bli barnsligt arg över att jag har så förbannat jäkla *pip* ont.

Läste lite om pacing igår. En slags mental träning?! Eller njae, egentligen inte. Det är en typ av lärdom kring energibesparing. Man kan lära sig att hushålla med den lilla energi man har. Tror det är värt att läsa mer om de..

Dags att hoppa i kläder. (Helst mysbyxor och en stor munktröja) men tror inte de är så smart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar