måndag 18 mars 2013

Måndags morgon..

God morgon världen!
Vaken sen 3.. Försökt varva ner men hjärtat har slagit i en vild orkester hela natten. Stressad? Jag vet inte. Något är på gång i kroppen i alla fall.

Måndag, schemat ser ut som vanligt. Förutom att jag ska försöka ta mig till vårdcentralen idag och ta de där proverna jag skulle tagit för läääänge sen. Tänk om jag kunde kommit ihåg de lite tidigare. Men bättre sent än aldrig. Ch har ju lite svårt att sticka ifrån jobbet så löser jag inte de på något annat vis får de bli taxi från jobbet till Boda. De kostar nog inte så fasligt mycket.

Tisdag blir de utredning/prövning på Psyk-sjukgymnastiken. Underbara fina Anna skall åka med mig så jag slipper åka själv dit. :)

Så nu ska jag fasta tills dess att jag tagit proverna. Ta tabletterna? Vet inte om jag ska göra de innan proverna tagits? Kanske bäst att låta bli om ifall att liksom. Så får inte glömma att packa ner dem så jag kan ta dem på jobbet sen. Får nog låta bli min dos av juice också. Mycket att tänka på när man ska ta fasteprover känns de som. Klä på mig får jag nog göra i alla fall. ;)

Ha en bra måndag och glöm inte att älska läget (som jag fick lära mig på utbildningen i Göteborg!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar