måndag 25 mars 2013

Boråshund.se

God morgon! Måndag morgon, och solen lyser. Visst, det är kallt, men när solens strålar bländar en när man är på väg till jobbet, då känner i alla fall inte jag att kylan tar överhanden. Älskade sol! Jag längtar så tills jag kan hänga upp vinterjackan på vinden, ta fram min lilla skinnjacka som nu hängt med i 3 eller 4 år. Kanske dags att införskaffa sig en ny vårjacka? Har ju min Henri Lloyd jacka också, såklart. Men en enkel, svart jacka hade verkligen varit lämpligt just nu. Även om jag innerst inne fastnat för denna militär invasion som uppstått. Men är det verkligen jag? Vet inte..

Måndag morgon. Börjar dagen med att blöda en FORS näsblod?!! Tyckte att de började göra "ont" i näsan, så tog handen och gnuggade lite på nästippen, plötsligt satt jag där med en hand som var rödfärgad. Hmm. Dagen innehåller skum huvudvärk, som trycker på tinningarna och över bi-hålorna. Lite yrsel och utmattning. En "vanlig" dag kanske. Men huvudvärken känns väldigt skum. och näsblod på det som sagt.

Men i alla fall. Tänkte tipsa om en sida, för hundfolk i Borås. En kille som heter Fredric har skapat ett forum för oss hundägare som bor i Borås Stads kommun. Kika gärna in och delta i diskussioner om du känner för de. Klicka dig dit genom länken: Borashund.se

Tankarna kring att starta en hemsida för ME/CFS patienter fortsätter att snurra i huvudet. Får se när jag väl kommer igång. För ju mer jag tänker, desto mer vet jag att detta är ett projekt som jag faktiskt skulle kunna klara av trots mina begränsningar. :)

Någon som vet något bra ställe där man enkelt men samtidigt inte för enkelt eller simpelt kan skapa en hemsida. Är inte intresserad av exempelvis 123minsida. Det är alldeles för "simpelt"... Tips mottages mer än gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar