söndag 24 februari 2013

Länge sen..

..ja nu var de bra länge sen som jag hade så ont att jag inte kan sova, att jag är så trött att även om jag blundar som vill jag inte sjunka in i en mjuk skön sömn. Ja, det var väldigt länge sen som jag satte upp, själv, framför datorn och tv:n, lyssnade på klockan och Ch som pratar i sömnen inne i sovrummet. Ja, helt otroligt, vi har ett sovrum, en säng.. Två veckor har vi sovit på vardagsrummet så att krypa upp i en säng, istället för en madrass på golvet, det var verkligen en uppskattad känsla. Det finns en del kvar att göra imorgon.. Tog lite längre tid att skruva ihop sängen än vad vi förväntat oss.

Så, imorgon skall sängborden sättas ihop, om jag nu inte får för mig att göra de i natt. Vet ju aldrig med mig nattetid. Och sen garderoben, städskåpet skulle man också kunna säga. Får la se hur de blir med bokhyllan till vardagsrummet. Liten bit i taget. Jag lär la knappast vara uppe på fötterna imorgon. J*VLA SKIT DIAGNOS! Men, man vet aldrig.. Mirakel har fortfarande hänt?!

Vill så gärna veta, varför? varför jag? jag vill ju. jag kan ju. jag viiiiiiiiiiill! känner mig som en trotsig tre-åring. Men det är fanimej inte rättvist. Så de så!

Ska kika vidare på filmen. Väldigt udda, Fish tank tror jag den heter. En av många "skumma" filmer jag hunnit med de senaste månaderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar