tisdag 19 februari 2013

Kaklaren Johnny.

Igår var sista dagen för Johnny, kaklaren, hemma hos oss. Samtidigt som de ska bli skönt att inte ha massa folk springande i lägenheten så har både jag och Ch fattat "tycke" för denna "lilla" man. Han har både varit kaklare, snickare, psykolog, "hundcoach" och vän under den tiden han har hjälpt oss med vårt hem.

Han har verkligen gjort ett helt fantastiskt jobb med vårt badrum. För förutsättningarna var inte de bästa. Väggarna var, ja, som ni sett på kort, fallfärdiga. Men han har lyckats(!!), för idag ser man inte ens skymt av tecken på hur sneda och dåliga väggarna egentligen är.

Ska du göra i ordning ditt badrum? Kök? Ring honom för du får ett "fett" fint resultat.

Jag vill tacka Johnny för att han stått ut med oss. Med vår skällande "råtta" som till sist bestämde sig för att Johnny inte var farlig och gav honom puss efter puss. Tack för badrummet, tack för "råden" och samtalen. Han kom in i vårt liv när det blev som rörigast med min diagnos och så vidare, och han har hjälpt mig. Det är jag och Ch honom tacksam för.

Så, lite marknadsföring.. Maila Johnny om du är sugen på renovering.
Mailadress: mkb.johnny@gmail.com
Du blir inte besviken! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar