fredag 15 februari 2013

Fredags morgon..

Som vanligt är jag uppe med tuppen. Mer än vanligt idag. "Natti-natti"-tabletterna ville inte riktigt göra verkan i natt. Sovit väldigt oroligt och vaknade en timme innan klockan. Ingen idé att somna om. Så jag kröp ihop på en stol i köket och pillade lite på telefonen, stod och njöt lite av sovrummet. Längtar tills allt är i sin ordning. Jag kommer må så bra då. :) Myser vid tanken. Vilket hem vi kommer få.

Badrummet är verkligen över förväntan. Golvet som vi valt ut är så grymt snyggt. Kaklet vi valde får badrummet att se större ut av någon anledning. I just LOVE it. :)

Idag är jag glad, trött, lite febrig känns de som, men väldigt glad ändå. Idag ska jag äntligen få krama om min bästa vän. Pussa på Lucas och Joel och ta ett glas rött. Bästa är att vi ska få äta Emmas mat. Den lilla damen är helt fantastisk i köket. Saknar min ork, jag brukade laga bra mat, brukade älska att stå i köket och förbereda en festmåltid. Snart, eller ja, om ett tag kanske jag kan göra de igen..

Badrumsmöblerna byggde jag och Johan ihop igår. På den lilla yta som finns i köket med tanke på alla saker som står där. Ååååh, va underbart det kommer bli när vi kan städa undan allt. Det tar mer på energin än vad man skulle kunna tro att bo i all röra. Men det är minst sagt värt de när allt är klart. Att somna och vakna i ett sovrum med en soluppgång, solnedgång på kvällarna. ;) häftigt tycker jag.

Men nu är det jobbet som gäller. Får se över prioriteringslistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar