torsdag 7 februari 2013

Då vart de igång.. På riktigt!

Igår stängdes vattnet av. Någon banjolafix (heter typ banjofix men jag och ord!) sattes upp. Sen revs de, och jävlar rent ut sagt vad de revs. Badrum bye bye, sovrum ännu mer bye bye än i söndags. Spännande och nervöst. Vad har vi gett oss in på?!

Men de känns tryggt. Grabbarna J&J som jag benämner dem (de heter Johan och Johnny) har fått mitt och Ch's fulla förtroende. Konstigt nog får jag snabbare förtroende för folk som har hundar?! Öh, ja, knasigt värre. Men folk som jag kan relatera till skulle man väl kunna säga...? Sen att Basli gillar dem gör saken ännu lättare. Som sagt, knas-Fia!

Bjuder på lite rivningsbilder. :)

Sovrummet



   Gamla tapeter.. 


Badrummet






Fortsättning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar