fredag 8 februari 2013

IDAG ÄR EN BRA DAG!!

Idag har vi en glad Mimmi. Energin är lite högre än vanligt. Ska försöka hålla mig balanserad så jag inte kör slut och blir sämre i eftermiddag. Men idag mår jag bra. Tror medicin ökningen gjorde susen..

Sen hjälper det nog att saker och ting runt omkring mig lättar upp lite. Folk omkring mig börjar förstå och "bråkar" inte med mig på samma sätt. Renoveringen går verkligen super och grabbarna J&J gör verkligen ett kanon jobb. Super nöjd med dem! :)

Så idag är det en bra dag. En strålande och glittrande Mimmi. Ögonen är pigga och glada. Och jag kan med ärlighet och glädje i rösten säga att allt kommer bli bra. Det är bara att lära sig hur vardagen skall se ut numera och hur jag  balanserar energin. En förbannad jäkla bokstavskombination skall la inte hindra mig att leva mitt liv. JAG SKA HA LIVS-KVALITET! Punkt slut.

LYCKA GLÄDJE KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar