fredag 1 februari 2013

Fredag

Fredag morgon.
Igår fyllde min lillasyster Bellziuz Tellimetriuz år, så vi var i Kinna en sväng. :) Basli hade valt ut en grimma med grimskaft från John Witiker (ingen aning hur efternamnet stavas!) Bella verkade riktigt glad. Tur i oturen att vi inte köpte ett täcke för det fick hon av sin mamma och min pappa. :) och komiska var att de matchade med grimman. Med andra ord tänker vi nog rätt lika inom familjen.

Efter kalaset blev de en snabb dusch. Lite kvällsmat à la Mimmi och lite smsande med min söta frisör Jessie. Känner att jag just nu behöver unna mig själv en förändring. Och nej, jag ska inte ge mig in på att klippa av mig allt igen. Inte just nu i alla fall. Troligen till våren däremot!
Utan här skall de blir färg och slingor. (Klippning med..) Bokade nästa lördag.

Idag åker Ch till Västerås för att delta i Verkstadsmässan. Jag ska tillsammans med mor min börja plocka ur garderoberna. Och i eftermiddag kommer herr Kakel och herr Färg på besök. Skall sättas ner och gå igenom renoveringen av sov och badrum. Skoj :) behöver verkligen de just nu! Verkligen. Något ljus, något bra, något jag längtat efter. Måndag drar de igång. Jäjj!

Så, jobb först! Ha en underbar fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar