lördag 2 februari 2013

Besviken.

Mässan var inte alls som sist jag va där. Fast då vart de i Svenska mässan eller vad det heter borta vid Liseberg..

Men vilken härlig dag jag haft! Två unika (på ett bra sätt) och underbara tjejer. Omtänksamma och fantastiska på sina egna vis.
Mycket skratt! Härlig gammal pop-musik i bilen. Dans och falsk sång. Resan hem ifrån Göteborg är bland de bästa på hela dagen. Älskar just de här att man bara struntar i allt och släpper loss!

Dock är jag helt död nu. Benen skakar och de kittlar i fötterna. Men jag är lycklig ändå. Jag är glad och känner att det varit värt de i vilket fall.

Imorgon kommer far och svärfar och river hela sovrummet. Mor kommer och hjälper mig och tvätta och städa ur badrummet. Sen nästa vecka drar renoveringen igång. Spännande. Nervöst! Men fy farao va skoj de ska bli!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar