lördag 2 februari 2013

Bröllopsmässan..

Idag ska jag iväg. Bort från allt var sjukdom och diagnos heter. Jag ska åka till Göteborg tillsammans med Anna och Lena för att besöka Bröllopsmässan. Riktigt glad tjej idag!

Kändes dock väldigt konstigt att vakna själv. Det har jag inte gjort på över typ 1 år, om inte mer! Ch är i Västerås på "Verkstadsmässan". I vanliga fall somnar jag ju själv när Ch är iväg på spelningar men han kommer hem på natten och jag vaknar med honom. Men nu är jag och Basli på egen hand. Vi har verkligen utnyttjat natten! Brett ut oss över hela sängen, Basli har varit den som tagit störst plats den lilla busen. :P

Tänkte ta mig en kopp te, lite frukost. Mysa med min lilla älskling. I eftermiddag/kväll ska jag pussa ihjäl min stora älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar