tisdag 16 juli 2013

Två år.

- Grattis på två-årsdagen älskling (Christopher som försökte sig på att vara lite gullig sådär på morgonkvisten) och en trött Mimmi svarar; - nej, jag fyller inte 2 hjärtat, jag ska bli 25, det vet du väl!

Kände mig ovanligt charmig klockan halv 6 på morgonen, lite rapp i munnen också tydligen. Men vad saken gällde var att vi idag varit tillsammans i exakt två år. Kan du tänka dig? Någon har lyckats hålla mig på mattan så länge? Och ännu längre kommer det ju bli eftersom bröllop ligger bakom knuten.. Inte bara därför så klart. Skämtåsido. Jag är grymt lycklig över att Christopher vann mitt hjärta och fått mig att känna som jag gör för honom. Tills döden skiljer oss åt känns så hemskt att säga, men det är precis vad jag hoppas på. Han kompletterar mig där jag brister, och samma sak åt andra hållet. Han fyller mina dagar med glädje. Gör allt för att få mig att le. Skämmer bort mig med omtänksamhet och kärlek. Kan en flicka önska mer?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar