torsdag 11 juli 2013

Sockar?!

Trött.. Gäspade till och med när jag skrev det. Bra där Mimmi! Helt otroligt men jag kikar faktiskt på SOCKAR till Basli. Hmm. Känns inte alls skumt såhär mitt i sommaren. Men ja, jag känner mig så illa tvungen. Stackarn får ju så ont i tassarna på morgonen när han går i det blöta gräset och blir kall. Visst, det funkar att torka av tassarna, men det är fruktansvärt att se den lilla killen ha ont. :-(  Känner mig jätte dum och barnslig. Ursch! Sockar? Till en hund? Ja, det finns ju så varför inte..






Egentligen är det jag som behöver kläder. Äger ju knappt några "sommar" kläder. Beställt lite kläder ifrån Storbritannien, som förhoppningsvis kommer nästa vecka. Asos.com och River Island. Mitt nya favorit mitt märke just nu. River Island alltså. :-) har mycket otroligt snygga kläder till en sån som mig som inte är sådär jätte sugen på att visa kärlekshandtagen. Frakten låg på 60 kronor, så ja, det är varken bu eller bä. Och asos.com har fri frakt. Inväntar helt enkelt lite läckra kläder. Speciellt kjolen ifrån River Island. Eller ja, båda är ifrån River Island, den ena är bara inte beställd på deras egna hemsida. 

Försöker hitta kläder på H&M och Nelly men det är hopplöst. H&M där finns de typ "inget". Och Nelly är för dyrt nu för tiden när man vill spara varenda slant. Bröllopet ligger i bakhuvudet när man kikar på saker nu för tiden. Det är inte bara att klicka hem längre. Även om det inte drabbar någon fattig så spara spara spara. Bröllop är ju dyra saker och jag ska bara gifta mig en gång och då vill jag ha det precis så som jag drömt om. :-) såklart..

En skrivare ligger och i planen. Om man ska göra allt själv. Inte beställa några inbjudningskort, inte några vigselprogram eller liknande utan pysslet skall skötas hemma vid köksbordet. Då är en skrivare att rekommendera. Skriva x antal bröllopsprogram för hand? Nej, tror inte det va?! Ska bara övertala Christopher att det är en "investering". ;-)

Sommar.. Jag brukade älska den här årstiden. Nu vet jag vad bikini-ångest betyder. BLÄ på de! Tur att jag är glad ändå. Liten eller stor. Jag är lycklig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar